Қатысушылар үшін нәтижелер: Кеңес беру барысында тиімді қарым-қатынасты құруға үйрену. Көмекті қажет ететін тұлғамен мейірімді қарым-қатынас орнату. Барынша толық және бағалы ақпаратты алу үшін тиімді сұрақтар қою. Сезімдерді және эмоцияларды бақылауға үйрену және даулы әрі қиын сұрақтарда әділ болып қалу.
Мақсат
Медицина қызметкеріне көмекті қажет ететін адаммен қарым-қатынасты орнатуды үйрету
Кеңес беру барысында тәжірибелік психологиялық дағдыларға және құралдарға үйрету
Коммуникативтік дағдылар тәжірибесін алу үшін кеңестік құру
Ойын арқылы қиыншылықтарды, қателерді анықтау
Жұмыс барысында шешу жолдары мен жаңа тиімді стратегияларды табу

Бағдарламаның мазмұны
Күрделі жағдай
- Ызалы келуші
- Эмоционалдық тұрақсыздық
- Емделушіні қалай тыныштыру
Сезімнің құраммен қосылуы
- Ауызша дағды
- Аласапыран сезімін қалай төмендету
- Құрамды басқа сөзбен сипаттау
Үш нүкте ұстанымы
- Ақпаратты тиімді түрде жинау
- Жағдайды талдау
- Келісім-шарт жасау
Процессуалдық тәсіл
- Сарапшы
- Келуші
- Бақылаушы
Бізбен байланысыңыз
ул.Абая 1, Офис 501А